2010 m. gruodžio 11 d., šeštadienis

Smulkmena Nr. 13- Meilės skonis

Žinote, turiu tokią draugę kuri beviltiškai įsimylėjusi  vienuoliktoką. Ir aš nesakau, kad tai kvailystė, kad jis jos niekados nepamils. Priešingai... Drąsinu ją, išklausau. Na aš irgi esu įsimylėjusi. Ir ta draugė irgi mane išklauso. Jaučiuosi nuostabiai po kiekvieno tokio mūsų pokalbio. Ačiū jai labai labai :*.Vis dėl to. Meilė yra nuostabus jausmas. Kai ką nors myli turi atiduoti visą save. Ir niekados nelaukti. Nelaukti pasakyti " Myliu tave". Nes tas laikas kai jis dar bus šalia gali praeiti žymiai greičiau, negu pats tikėjaisi. Ir aš pralaukiau tą laiką. Paleidau jį... Ir tai jau tik mano pačios klaida. Nes jis mokosi kitoje mokykloje, kitame miesto gale. O draugės vienuoliktokas bent jau mūsų mokykloje. Na bent jau galiu džiaugtis dėl jos :). Taigi laukime Kalėdų meilėje. Nepaleiskime jos.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą