2011 m. sausio 22 d., šeštadienis

Smulkmena Nr. 21- Click!

Aš myliu fotografavimą. Mėgstu fotografuoti žmones, gamtą ar tiesiog paprastus daiktus. Ir tai ne šiaip sau. Man atrodo, kad aš turiu fotografavimo geną :D . Tikriausiai taip manau, nes fotografuoja mano senelis, tėtis ir aš. Tai ne tik pomėgis. Tai mūsų gyvenimo dalis. Esu tikra, kad tai lyg ir perduodama iš kartos į kartą. Kol kas tikrai neesu gera fotografė. Taigi, kuo greičiau pradėsiu lankyti fotografavimo pamokas. Na, nors kol kas tų pamokų dar nelankau, bet daug fotografuoju ir tai labai mėgstu. 
Po 2 metų pirksiu naują fotoaparatą (dabar turiu paprastą muilinę) . Bet iki to laiko pažadėjau sau ir tėvams, kad eisiu į fotografų kursus. Beje turiu draugę, kuri man labai gražiai fotografuoja, turi gerą fotoaparatą (bet tuo skundžiasi) . Na kadangi norėjau fotografuoti panašiai , kaip ji ir pati užsinorėjau naujo fotoaparato. Tėtis paklausė, kodėl aš jo noriu. Atsakiau, kad noriu fotografuoti, kaip ta mano draugė. Tėtis suprato apie ką aš kalbu (apie tą savo draugę esu daug kalbėjus, darėm su ja kelias fotosesijas, mama labai susižavėjo viena jos nuotrauka, kurioje buvau aš) ir atsakė, kad man dabar ne fotoaparato reikia, o eiti į fotografų kursus. Nes svarbiausia yra ne įranga, o tavo žinios. "Fotografuoja ne fotoaparatas. Fotografuoja fotografas. Fotoaparatas- tik įrankis. O fotografas sudaro visumą..." . Ir staiga šalia buvusi mama pasakė, kas apvertė visą mano manymą ir susižavėjimą ta drauge. Ji pasakė, kad kai atvyko į foto servisą, kuriame norėjo padaryti tą nuotrauką ir davė ją profesionaliam fotografui jis pasakė, kad ta nuotrauka tragiška, iš tolo gal ir atrodo gražiai, bet iš arčiau pažiūrint tikrai ne. Jos net neįmanoma pataisyti. Ir jis tiesiai šviesiai paklausė "Ar fotografavo vaikas?" . "Taip". "Matosi. Fotografuota su profesionalia įranga, bet vaikas aiškiai matosi nemoka ja naudotis" . Buvau priblokšta. O kai paėmė mano nuotrauka, jis pasakė, kad ši jau žymiai geresnė (Mano dabartinis fotoaparatas yra žymiai prastesnis, nei jos) .  
Taip, gal ji žino daugiau teorijos ir taip toliau. Ir kartais, kai ji paklausia ar mano fotoaparatas turi tą, aną (Kas tai yra kartais net nesuprantu kas tai)   ir kai atsakau "Kas tai yra?" ar "Ne, neturi" ir atsako " Nežinai?( ir dažniausiai nusijuokia)" arba "Aaaa... Tai nusipirk tokį kaip mano."  taip norisi jai iškloti viską ką apie ją išgirdau . Prašau nelaikykit manęs tokia, kuri nenori girdėti jokios kritikos apie save, bet man taip sunku, kai ji save laiko gera fotografe, o man sako, kad turiu labiau stengtis. Ehh... Ir kur gi ta teisybė?     






Dabar žaviuosi šiuo fotografu. Henri – Cartier Bresson 




Štai vienas iš jo geriausių, linksmiausių darbų. I like it <3
                                                                  Tiek to...  Linkiu ir jums susirasti tokį hobį, kuris  jums ne tik patiktų, bet ir norėtumėte tai daryti visa širdimi.
Sėkmės.
Su meile,
Rūta

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą