2011 m. balandžio 15 d., penktadienis

Smulkmena Nr. 43- I'm just happy...

Heluo visi,
Vis rečiau čia lankausi. Gal tai ir blogai, bet manau gerai. Dažniau išeinu į lauką, būnu su draugais, daug judu. Šiaip nors man didžiausia sloga ir skauda gerklę esu labai laiminga, nes pagaliau atėjo atostogos!!! Esu tokia linksma, pašėlus, optimistė... Ir man tai patinka. Visi žiūri į mane keistu žvilgsniu. Bet man nusispjaut. Jei norėsiu aš ir dainuosiu troleibuse, šoksiu gatvėje ar užsidėsiu spalvotą peruką ir vaikščiosiu po mokyklą ( Ką aš šiandien ir padariau :DDD). Jaučiuosi pakilėta į viršų. Na, juk liko tiek nedaug iki vasaros, iki nepakartojamų ilgų atostogų. Ir tiesiog taip gera. I'm just happy...

  P.S. Ant šitos taip šiandien pasinešiau... It's not about  money money money. We don't need your money money money.We just wanna make world dance, forget about Price tag <33

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą