2011 m. rugpjūčio 28 d., sekmadienis

Smulkmena Nr. 64- Vandeny.

Taip. Aš vėl vandeny. Vėl savo stichijoje. Ir vėl aš jaučiuosi nuostabiai. Ir vėl nenoriu lipti iš vandens ir palikti šią ramybės ir malonumo oazę. Jūs neįsivaizduojat, kaip yra gera plaukti ir nestoti, mėgautis vandens šaltumu ir gaiva. Kaip gera karštą dieną plaukti ant nugaros ir stebėti dangų. Ir... Svajoti, svajoti ir svajoti. Paskęsti savo svajonių jūrose ir kartu justi jos gaivą ir vėsą. Tikriausiai nė dienos negalėčiau išgyventi be to. Kiekvienas lašelis man dar vieną dieną padeda išgyventi. Man patinka, kaip tie lašeliai sukasi ant mano rankos, besileisdami žemyn. Man patinka, kaip jis atgaivina mane ir mano šiurkščią odą. Vanduo. Tai neregėtos galimybės. Tai laisvė. Vanduo- neatsiejama dalis manęs. Tai aš.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą