2011 m. rugsėjo 21 d., trečiadienis

Smulkmena Nr. 69 - Offline.

Šoku lietuje ir nėra su kuo tai pasidalinti. Einu tiltu ir matau nuostabų saulėlydžio nutviekstą Vilnių, bet niekaip negaliu to parodyti kitiems. Kartais aš dievinu vienatvę. Man taip gera užsirakinti kambary, klausytis švelnios muzikos degant mažytei žvakei ir gerti melisų arbatą su spanguolėm. Kartais gera atsiskirti nuo pasaulio, skirti laiko sau. Bet dabar... Nenoriu. neglaiu būti su svao mintimis, viena... Nes... Man liūdna... Negaliu apkęst vieno dalyko ir kai tik aš lieku viena, neglaiu nustot apie jį galvot. Man reikia įsijungt online'ą, kad galėčiau pati sau padėti. Bet... Ir to nebegaliu...Kojos švininės, galva prisipildžiusi ašarų... Negaliu. Noriu bėgti. Kuo toliau nuo čia. Iki, aš offline.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą