2011 m. rugsėjo 27 d., antradienis

Smulkmena Nr. 71- Dalelė mano gyvenimo, dalelė manęs ♥

Tai- neatskiriama mano gyvenimo dalis, mano dalelė. Tai jausmai. Džiaugsmas, rimtis, liūdesys, meilė. Tai galimybės. Viltys, svajonės, perspektyvos. Tai gyvenimas. Gražus, liūdnas, šviesus, tamsus, stebuklingas ir ironiškas. Tai menas. Nuostabus, kartais tragiškas, bet idealus man... Tai kvėpavimas, šokis, visa kas tobula. Tai  žodžiai beeinantys iš tavo lūpų, norintys prasiskverbti ir būti išgirsti, susiliejantys su svaiginančia melodija. Dainavimas. Visa pasaulio esybė. Tai viskas.
Stoviu didžiulėje salėje, priekyje rimta komisija. Aš giliai įkvėpiu ir pradedu. 'Aš paskutinis mamutas šioj įšalo žemėj...' Žodžiai liejasi iš manęs lyg būčiau juos parašiusi pati. Užsimerkiu ir linguoju. Tik aš ir muzika. Dalelė manęs ♥

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą